tirsdag 13. desember 2011

Lys i adventstiden

Endelig har snøen kommet til Toten også! Jeg elsker snø og vinter, lyst og trivelig ute selv om det er mørkt. Perfekt til å sitte inne i varmen og kose seg, men også perfekt å være ute å trene hest. Hestene er også glade for at snøen endelig har kommet.
Jeg har pyntet litt til jul jeg også,  midt oppi all oppussingen.

Selv om jeg mangler litt julestemning enda, men det er vel litt begrenset hvor mye julestemning man kommer i når alt står på hodet rundt seg? 
 
Det ble jo litt mer julestemning når jeg fikk opp noen julelys, og det kom litt snø. Fikk også en ordentlig langtur med hesten min i snøværet i dag, så kommer julesteminigen krypende sakte men sikkert.



 

2 kommentarer:

  1. God jul til deg og dine, håper du får fin fine dager med familie og venner.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Heisann og tusen takk for kommentar ang. datarommet!:)
    Bloggen din ser spennende ut så jeg la meg til som følger..
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Alltid koselig med konstruktive og positive tilbakemeldinger :)