lørdag 13. oktober 2012

Forandringer og ventetid

Ny jobb, nye utfordringer og venter desperat på ny sofa!

 Det å vende seg til nye oppgaver, jobbrutiner, bli kjent med nye arbeidskolegaer tar tid. 
Og spesielt når arbeidsdagen begynner 05:50 om morgenen, 
jeg finnes heller ikke glad i svart kaffe.

Som en gave til gratulerer til meg selv med ny jobb gave ble en ny sofa bestilt! Den jeg har er en gammel brun skinnsofa som overhode ikke passer inn med intriørstielen min. Jeg føler rett og slett den ødelegger hele stuen. Den nye skulle egentlig annkommet denne uken, men er så klart forsinket! Men neste helg håper jeg den er på plass!

Det er ett eller annet med å finne nye rutiner og finne ut hvordan den nye værdagen skal være som tar litt tid. Opp kl 5, jobbe til 14.00, hjem og lage mat til meg selv, videre i stallen og ordne med gamlegutt dvs. stallarbeid, ordne med fôr til neste dag og ut å trene. Da har klokken fort blitt 19 i allefall og da er det hjem til klesvask og husarbeid. 
Går det ann å skaffe døynet flere timer?! 
For akkurat nå skulle jeg hatt litt mer tid til oppussing + funnet en mann som vil hjelpe til :p

Jeg gleder meg til min første Jul i eget hus <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med konstruktive og positive tilbakemeldinger :)