søndag 23. oktober 2011

Litt må man unne seg

Det er forresten ikke helt lett å ha fått husnøkler, og ei lommebok som brenner. Jeg har jo sagt til meg selv at jeg skal vente med å kjøpe ting og tang til huset frem til det kan settes på plass der det skal være. ALtså ikke kjøpe pynteting i hauger og lass. Men det er ikke alltid like lett å holde seg til akkurat det. Noen ganger så dukker det opp slike MÅ ha ting. Det gjorde det sist jeg stakk hodet innom Bohus

Denne Recipe for Love måtte jeg jo bare ha!


Og denne med en veteran BMW på. Såmange som står i garagen hjemme hos mamma og pappa så må det jo smitte litt. Også er det greit å ha en liten påminnelse om at jeg må ta teoriprøven på motorsykkel i vinter. Vil jo begynne å øvelseskjøre til våren!


Så bar turen videre til Skeidar... Der var det jo også noen fristelser, men greide å holde meg i skinnet nesten. Jeg skulle ha Kulo lampa jeg har siklet på alt for lenge. Og de hadde akkurat 1 igjen! Flaks! Den ser slik ut:
Jeg har ikke egettatt bilde av den enda. Den er et puslespill å sette sammen fant jeg ut. Så den skal ligge pent i eska si til jeg er ferdig med å pusse opp!

Også ble dette hjertet med meg hjem også. Litt høst, litt industri og litt jul :)

Men nå har jeg faktisk ett par pappesker med forskjellige småting

Til slutt en nattasang til meg selv med ett av europas flotteste band Poets of the Fall med Carnival of Rust  - Den orginale musikkvideoen er hantastisk og har vunnet mange priser. Men jeg er inne i en periode jeg er totalt avhengi av Merlin http://www.imdb.com/title/tt1199099/







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med konstruktive og positive tilbakemeldinger :)